Subject: RE: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuva Mäe kinnistu müratõkkesein ehitusloa menetlusse kaasamine
From: Artjom Bõkov <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 10:24:23 +0300

Tere!

AS Pärnu Vesi on tutvunud esitatud ehitusloa menetluse kaasamisega „Riigitee 
60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuva Mäe kinnistu müratõkkesein ehitusloa 
menetlusse kaasamine“ ning kooskõlastab selle. Antud töö raames ei ole 
ristumisi AS Pärnu Vesi võrkudega.

Lugupidamisega

Artjom Bõkov

AS Pärnu Vesi

Insener-projektijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.parnuvesi.ee <http://www.parnuvesi.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, May 16, 2025 10:21 PM
To: Keskkonnaamet <[email-masked]>; Pärnu Linnavalitsus 
<[email-masked]>; Telia Eesti AS <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked]>; Maa- ja Ruumiamet <[email-masked]>; Keskkonnaagentuur 
<[email-masked]>; aktsiaselts PÄRNU VESI <[email-masked]>; Põllumajanduse 
Registrite ja Informatsiooni Amet <[email-masked]>; Raimo Kivi 
<[email-masked]>
Subject: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuva Mäe kinnistu 
müratõkkesein ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuva Mäe kinnistu 
müratõkkesein ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 16.05.2025

Registreerimise number: 8-1/24-105/8164-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>